نه راه برای رشد ورق گالوانیزه خود بدون سوزاندن روغن نیمه‌شب ورق گالوانیزه

همانطور که در توضیحات بالا مشاهده کردیم ابعاد ورق گالوانیزه استانداردهای خاصی دارد که برای خرید باید به هرکدام

توسط مدیر سایت در 16 اسفند 1402

همانطور که در توضیحات بالا مشاهده کردیم ابعاد ورق گالوانیزه استانداردهای خاصی دارد که برای خرید باید به هرکدام از آنها توجه داشته باشید، برای مثال برای خمکاری ورق باید ضخامت مناسبی را انتخاب کنید تا در هنگام فرمینگ ورق نشکند و یا مقاومت بالایی هنگام خمکاری نداشته باشد . یکی از انواع ورق ضد زنگ، ورق گالوانیزه است که در فرایند نورد سرد و سپس لعاب کاری با انواع مختلف مواد از جمله روی تولید میشود. در این روش، پس از آمادهسازی سطح و رفع آلودگیها از روی آن، اسپری کردن ترکیبی از آب و نمک روی یا نمک روی محلولی اسیدی روی سطح فلز پایه انجام میگیرد. البته شرایطی که ورق در آن قرار میگیرد را نیز میتوان از عوامل موثر بر طول عمر ورق و کارایی آن دانست. قیمت این ورق در سال اخیر دچار نوسانات زیادی بوده و هر روز دچار تغییر شده و سیر صعودی داشته است. مهد فولاد با نزدیک به ۱۶ سال سابقه در زمینه ی خرید و فروش مقاطع فولادی به دنبال خرسندی مشتریان خود است.

چنانچه محصول مورد نظر خود را در این لیست نیافتید با واحد مشاوره فروش راکو تماس حاصل فرمائید.ما اینجا هستیم تا شما را در جریان قیمت روز کانکس قرار دهیم. در این فرآیند نمک روی را در محلول آبی یا اسیدی (الکترولیت ) ریخته و بر روی فلز پایه ی مورد نظر اسپری می کنند. الکتروگالوانیزاسیون فرآیندی است که برای پوشش دادن سطوح فلزی با لایه نازکی از روی یا سایر فلزات با استفاده از جریان الکتریکی مورد استفاده قرار میگیرد. این ورق امروزه به دلیل محبوبیت بالا و ضد زنگ بودنش بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. گالوانیزه نیز یکی از انواع پوششهای اعمالی بر مقاطع آهنی است که در ادامه به آن بیشتر میپردازیم. در کارخانجات صنعتی کانالها و داکتها جهت انتقال هوا، غبار و سیالات نیز بکار میروند؛ که اصطلاحاً داکتینگ گفته میشود. که به آن گالوانیزهي سرد نیز گفته میشود، جدیدترین روش تولید ورق گالوانیزه محسوب میشود که غوطهوری در روی مذاب را حذف کرده است. پس از اینکه ورق از حمام روی خارج شد، سرد شده و مجددا در روی قرار میگیرد. این تنوع به افراد این امکان را میدهد که مطابق با نیازها و شرایط محیطی، ورق گالوانیزه مناسبی را انتخاب کرده و از ویژگیهای مختلف این محصول بهرهمند شوند.  Post w᠎as creat​ed  by GSA Conte nt G ener​at or Demov​ersi᠎on!

کاربرد ورق گالوانیزه با توجه به مقاومت مناسب در برابر خوردگی و همچنین تنوع ضخامتهای موجود بسیار گسترده و زیاد است. ورق گالوانیزه 6 متری با کاربری شیروانی و سقف ساختمانی، میتواند از تنوع قیمت بالایی برخوردار باشد. همچنین قیمت ورق گالوانیزه به نسبت ورق زنگ نزن استیل ارزانتر است. ورق G.I یک ورق فلزی است و با پوششهای محافظ فلزی و آلی پوشانده شده است که از زنگ زدگی جلوگیری میکند. افزایش قیمت ورق شیروانی رنگی میتواند به افزایش هزینه تولید و قیمت لوازم خانگی تأثیر بگذارد و ممکن است بر تقاضا و فروش این محصولات تأثیر منفی داشته باشد. ورق های رنگی در ابتدا به صورت رول (حلقه یا کویل) تولید می شوند و عرض رول های ورق گالوانیزه رنگی به صورت استانداد 100 یا 125 سانتی متر است که در بازار به ترتیب به آنها عرض کوتاه و بلند گفته می شود. ضخامت این ورق از ۰.۳ میلیمتر تا ۶ میلیمتر است.

این قیمتها در جدولهای بالا برای انواع ضخامتها (3 میلیمتر، 2 میلیمتر و 1 میلیمتر) و از کارخانههای مختلف آورده شده است. از آنجا که قیمت ورق گالوانیزه کیلویی محاسبه میشود، تفاوت در ساختار، ابعاد و مشخصات ورق گالوانیزه در قیمت گذاری این محصول تفاوت ایجاد میکند، به طوریکه قیمت ورق گالوانیزه 1 میلیمتر با قیمت ورق گالوانیزه 3 میل تفاوت دارد. قیمت ورق گالوانیزه 6 متری به چه عواملی بستگی دارد؟ طول عمر ورق آهن گالوانیزه 6 متری به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهمترین آنها، متریالهای به کار رفته در ورق 6 میل گالوانیزه است. ورق 6 متری به عنوان یکی از ورقهای پرکاربرد در صنعت است که با بیشترین تقاضا و میزان استفاده در صنعت روبرو شده است. همانطور که گفته شد، استفاده از galvanized sheet در صنایع مختلف بسیار رایج است. مزیتهای استفاده از ورق گالوانیزه در صنایع مختلف چیست؟ این اطلاعات بهروز، برای فعالیتهای تجاری صنایع مختلف بسیار مهم است زیرا تغییرات قیمتی، مستقیماً بر سوددهی و هزینههای تولید اثرگذار هستند. چرا که با کمترین هزینههای مربوط به تعمیرات و نگهداری و همچنین بالاترین میزان کاربرد و بازدهی، طول عمر زیادی دارد و از لحاظ ماندگاری، بسیار مفید است. همچنین، عواملی نظیر کیفیت و مارک ورق، ضخامت، عرض و طول آن، نوع روش تولید، تأمین مواد اولیه و هزینههای حمل و نقل نیز میتوانند بر قیمت ورق گالوانیزه 6 متری شیروانی تأثیرگذار باشند.

قیمت ورق گالوانیزه ۱ میل کارخانههای تولیدکننده مختلف ازجمله فولاد مبارکه، شهرکرد، تاراز، کاشان و هفت الماس در جدولهای بالا هر روز بهروزرسانی میشود. دریافت لیست قیمت روز ورق گالوانیزه را به صورت مستمر و لحظهای میتوانید از سایتها و شرکتهای بازرگانی معتبر فعال در حوزه فولاد و آهن آلات دریافت کنید. کارشناسان مدت زمانی که این ورق میتواند در برابر رطوبت مقاومت کند را چیزی در حدود 50 سال تخمین زدهاند. خبر خوب این است که پوشش گالوانیزه باعث شده تا ورق در برابر عوامل متعدد آسیب زا، مقاوم شود. 1. مقاومت در برابر زنگ زدگی: لایهٔ رویه ورق از فلز روی ساخته شده است که باعث مقاومت ورق در برابر زنگ زدگی و خوردگی داشته میشود. در مواردی که هیچ اولویت خاصی در انتخاب این دو نوع ورق، پیش روی افراد نباشد، معمولا ورق فولادی سیاه را به دلیل قیمت پایینی که دارد خریداری میکنند. در نظر داشته باشید که برای مصارف خاص مانند ورق های شیروانی، معمولاً ورق های گالوانیزه را در این نوع مصارف به صورت متری نیز به فروش میرسانند. غالب ورق های بازار به صورت کیلویی محاسبه می شود. برای خرید ورق گالوانیزه و اطلاع از قیمتهای بهروز، میتوانید با کارشناسان فروش در فولادسل تماس بگیرید.

شما میتوانید برای خرید و نیز کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این موضوع با کارشناسان متخصص ما در شرکت مهدفولاد تماس بگیرید. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر همه روزه و به صورت 24 ساعته با کارشناسان ما در مجموعه مهدفولاد تماس بگیرید و سپس برای خرید محصولات با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت تولید و ساخت از طریق سایت مهدفولاد اقدام کنید. این نوع ورق معمولا بهصورت رول بهفروش میرسد، اما اگر به دنبال ورق گالوانیزه 50 بهصورت شیت باشید میتوانید در ابعاد سفارشی محصول مورد نظرتان را از آیرومارت تحویل بگیرید. نحوه انبارداری و نگهداری از ورق گالوانیزه یکی از مهمترین عوامل موثر در شوره زدن آن است. قیمت هر متر ورق گالوانیزه به عنوان یکی از عوامل مهم در فرآیند خرید و ساختار قیمتگذاری این محصول است. این ورق در صنعت خودروسازی به عنوان ماده اولیه مورد استفاده قرار میگیرد و در بخشهای مختلف خودرو به عنوان قطعات و سازههای مختلف به کار میرود. بشکهها و تانکرهای ذخیرهسازی از جمله وسایل است که برای نگهداری و حمل و نقل مواد مختلف مانند سوخت، شیمیاییها، مواد غذایی و آب استفاده میشوند. در پایان کار ورقها باید خنک شوند که این کار در دو مرحله با دمش هوا و عبور از تانک آب قابل انجام است.

همچنین با انجام تست چسبندگی میتوان نشان داد که تفاوت گالوانیزه با آلومینیوم در میزان اتصال لایه رویی با زیر لایه خود است. برخی از مواد در معرض محیط خورنده، به سرعت یک لایه محافظ به نام لایه پسیو (passive layer) بر سطح خود تشکیل میدهند که میتواند تا حد مناسبی جلوی این زنگ زدگی را بگیرد. این فرآیند یک پوشش محکم از روی ایجاد می کند که فلز زیرین را از اثرات خوردگی، زنگ زدگی و سایر اشکال تخریب محیطی محافظت می کند. بدین معنا که هر چه میزان کوتینگ بیشتر، لایه روی ضخیمتر است. پوشش حاصل بسیار سخت تر و بادوامتر از پوشش گالوانیزه استاندارد است و مقاومت در برابر خوردگی و چسبندگی رنگ را افزایش میدهد. ورق شیروانی ضدآتش: این نوع ورق شیروانی از جنس فولاد ضدآتش ساخته شده است که برای استفاده در ساختمانهایی که نیاز به مقاومت در برابر حریق دارند، مناسب است. در صورت نیاز میتوانید از جداول قرار گرفته شده در سایت برای مشاهده وزن ورق گالوانیزه استفاده کنید. از دیگر مواردی که در تعیین قیمت این نوع ورق تاثیرگذار است، نوع پوشش لایه محافظ ورق است.



منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن